Recenzie „Transformers – Dark of the Moon”

Sambata am fost la redeschiderea cinematrografului din orasul meu. A fost inchis pentru mai bine de o luna pentru a-l transforma intr-un cinematograf 3D. De cand am auzit asta ma gandeam la un singur lucru: marimea ecranului pe care se vor proiecta filmele. Asta a fost si problema pe care am vazut-o de cand am intrat prima data in sala. Nu zic ca e mic, zic ca pentru un film 3D ar fi fost bine sa fie mai mare. Si poate ca nu bagam de seama chestia asta daca nu era altceva mai bun la el, dar cand stiu ca au o sonorizare atat de perfecta…

Revenind la film, „Dark of the Moon” este filmul cu efecte speciale duse la maximum, o coloana sonora PERFECTA si cadre superbe ca, pana la urma, vorbim de Michael Bay aici. Imagini mai superbe decat el nu scoate nimeni in nici un film. Dar daca ar fi sa cotam povestea trebuie sa revenim cu picioarele pe pamant si sa realizam ca e vorba de „Transformers”. Nu este nimic complicat la poveste sau surprinzator. Este o poveste liniara, tipica filmelor de actiune, cu multe scene de lupta si tradatori peste tradatori.

Imi place de LaBeouf si imi plac filmele cu el, dar acum imi pare rau ca au decis sa renunte la Megan Fox. Probabil sunt multi care se intreaba de ce a decis Michael Bay sa renunte la ea. Motivul este destul de comic. Actrita l-a facut pe Steven Spielberg nazist cand vine vorba de productia unui film. Spielberg, fiind prieten foarte bun cu Michael Bay, i-a cerut acestuia sa o concedieze pe Megan Fox pentru declaratia acesteia. Zis si facut! Michael Bay nici nu a clintit in fata lui Spielberg si asa a renuntat la frumoasa actrita. In locul ei a venit Rosie Huntington-Whiteley. E frumoasa tipa, dar nu o intrece pe Megan, asta e clar. Restul actorilor sunt bine alesi, ca de fiecare data.

Nu vreau sa incep sa povestesc ce-mi place asa mult si ce nu pentru ca daca cititi nu mai merita sa va duceti la film, asa ca mai bine dau verdictul final. Daca va plac filmele de adrenalina, cu efecte video si audio extreme atunci „Transformers – Dark of the Moon” este perfect pentru a pierde 2 ore dintr-o zi.

PS: frumos trailer-ul, nu?

Anunțuri

Lasă un răspuns