Google+, un dusman de temut pentru Facebook

Astazi a fost foarte mare zarva in mediul social online. Tot ce puteai citi pe twitter era fraza care nu-mi va iesi din minte vreo 2 saptamani „Care imi da si mie un invite la Google+?”. Curios, am cerut si eu. Mi-am facut cont si rapid am inceput sa caut acele plusuri fata de Facebook- daca tot se numeste Google PLUS.

Pana astazi nu am auzit de aceasta lansare, dar se pare ca cei de la Google au realizat ca industria retelelor de socializare este destul de prospera in zilele noastre. La prima vedere- pentru ca nu am apucat sa ma joc prea mult- Google+ pare prietenos si user-friendly. Deci cu ce vine nou aceasta retea de socializare? Pai sa vedem:

In primul rand trebuie mentionat ca Google a avut totdeauna succes cu serviciile pe care le detine, fie mai noi sau proiecte vechi (gen motorul de cautare).  Interfata este foarte simpla si usor de folosit. Acum sa nu va ganditi ca va ajunge ca Facebook plin de mini-cocalari si pitioance care nu folosesc reteaua de socializare decat pentru a incarca serverele cu mai multe jpeg-uri. Nu, pentru Google prevad un viitor ceva mai diferit. Prevad o retea de socializare pentru oamenii care au nevoie de interactiune, pentru oamenii care iubesc informatia si au nevoie de ea. Un alt atu oferit de Google+ este siguranta informatiei mult mai buna ca cea oferita de Facebook.

Circles reprezinta o noua modalitate de a grupa prietenii pe care ii ai. De asemenea, poti trimite informatii doar anumitor cercuri, dupa preferinta ta. Hangouts iti ofera optiunea de a crea camere de chat unde te poti vedea si poti vorbi cu mai multi prieteni. Sparks te ajuta sa gasesti informatii rapid despre ce vrei tu, avand posibilitatea si de a crea un topic pentru noutati intr-un anumit domeniu.

Stiu ca este inca in stadiul de beta, dar Google+ promite multe si sunt sigur ca aceasta zarva nu va fi pur si simplu trecatoare. Eu unul am fost atras de proiect si sunt sigur ca nu voi renunta la el.

Voi ce parere aveti despre Google+? Merita, pe viitor, renuntarea la Facebook?

PS: Daca vreti sa ma adaugati pe Google+ cautati „Costan Andrei” (stiu, suna hi5-ish)

8 thoughts on “Google+, un dusman de temut pentru Facebook

  1. Mie imi place ideea:D E chiar fain. Si ai dreptate,cum lumea s-a mutat de pe hi5 pe facebook, s-ar putea sa faca acelasi lucru si cu google+.

  2. nu suna hifivish . din toate review-urile suna ok traznaia asta noua. Eu, estetico-vizual vorbind sunt un fan myspace dar na, cred ca detronarea tine de utilizatori, nu stiu daca merita sa renunti la o retea de prieteni f bine structurata deja in fb , unii ar putea sa refuze sa renunte si atunci ce faci? renunti tu la ei?

    • De asta am mentionat pe viitor. Cel mai bun exemplu care imi trece acum prin cap este migrarea enorma care a fost de la Hi5 la Facebook. Daca tin bine minte in primele doua luni era foarte putini romani ce aveau conturi pe Facebook, dar dupa 3-4 luni era un haos total. Cine stie..poate asa se va intampla si acum.

      • Sa sperăm că se va întâmpla. Oricât de bun e noul google+ (şi chiar este), nimeni nu o să rămână prea mult acolo dacă e aproape singur.

      • Aici ai dreptate. Succesul lui Facebook a fost propulsat chiar de numărul de conturi create. Dacă g+ vrea sa întreacă succesul rivalului are nevoie de comunitate, nu doar de câţiva pasionaţi de socializare şi blogging.

Lasă un răspuns

