Recenzie „Piratii din Caraibe: Pe ape si mai tulburi”

Din seria review-urilor de filme vin cu o arhicunoscuta pelicula, si anume „Piratii din Caraibe”. Am fost totdeauna un fanatic al filmelor cu pirati. Inca de mic urmaream filme cu piratii, dar primul care m-a atras in lumea piratilor este „Hook”, avand in rolul principal pe Robin Williams. De atunci am tot vrut sa apara un film care sa ma capteze total in lumea lor, a piratilor. Nu dupa mult timp a aparut primul film din seria „Piratii din Caraibe”, „Blestemul Perlei Negre”. Am fost pur si simplu fascinat. Nu erau mari defecte vizuale, ceea ce si urmaream inca de la inceputul filmului (imi plac detaliile), povestea minunata, personaje bine puse la punct (cum ar fi fost filmul fara Johnny Depp in piele lui Jack Sparrow?).

Plot:

În această poveste despre adevăr, trădare, tinereţe şi moarte, căpitanul Jack Sparrow reîntâlneşte o femeie din trecutul său şi habar n-are dacă între ei se reaprinde scânteia dragostei sau ea doar îl foloseşte pentru a găsi legendara Fântână a Tinereţii. Când este obligat să se urce la bordul navei Revenge, condusă de formidabilul pirat Blackbeard, Jack se trezeşte în faţa unei neaşteptate aventuri în care nu ştie de ce să se teamă mai mult: de Blackbeard sau de femeia din trecutul său. – cinemagia.ro

De aceasta data avem un cast putin mai diferit. Penelope Cruz, Ian McShane, Astrid Berges-Frisbey, Stephen Graham, Sam Claflin sunt doar cativa noi actori aparuti in acesta serie. Inainte de film am fost putin sceptic in legatura cu noua distributie de roluri. De aceea am ales sa vad filmul 3D pentru a compensa pentru restul problemelor (sau cel putin eu le vedeam ca pe niste probleme). Nu, nu am avut dreptate. Actorii au fost superbi! Penelope Cruz m-a facut sa uit de Keira Knightley, ceea ce e un lucru bun.

Sa nu uitam si noii actori: Astrid Berges-Frisbey si Sam Claflin. Datorita acestui film cei doi actori si-au putut demonstra abilitatile. Sper sa am sansa sa ii mai vad intr-o viitoare continuare a seriei.

Ce mai aduce nou acest film? O mare legenda de care nu se putea lipsi seria „Piratii din Caraibe”, si anume Barba Neagra. Rolul a fost interpretat de Ian McShane, un actor care a fost cam mult „sub radar”. Interpretarea lui a fost minunata si a reusit sa capteze esenta marelui Barba Neagra. Noutatea si mai mare sunt sirenele. Frumoase, seducatoare si…mortale!

Sunt totusi sunt doua lucruri care mi-au atras atentia (nu neaparat nu mi-au placut) .Primul lucru ar fi faptul ca Jack Sparrow apare aproape in toate cadrele acestui film. Stiti vorba aia „mai rarut ca-i mai dragut”, ar fi trebuit sa fie aplicata si acum in limita unui film (adica atat cat trebuie). La un moment dat incepi sa te plictisesti de fata lui Jack. DAR totul se completeaza cu replicile magnifice si mimica lui ciudata cu care a reusit sa fascineze tot publicul ce a urmarit cel putin unul din filmele seriei. A doua nedumerire ar fi faptul ca efectele 3D sunt slabe si putine. Au fost momente in care nici nu aveam nevoie de ochelari. Dar daca aceasta este moda….c’est la vie. As mai puncta faptul ca actiunea nu a fost atat de buna fata de filmele anterioare, dar mai buna ca in multe filme aparute in ultimul an.

Despre restul detaliilor din film nu are rost sa vorbim. Costume perfecte, decoruri minunate, peisaje ce iti taie respiratia, coloana sonora bine pusa la punct.

Concluzia: filmul este exact ceea ce te astepti sa fie- minunat! Daca cauti un film bun „Piratii din Caraibe: Pe ape si mai tulburi” este alegerea corecta. In continuare urmariti trailer-ul:

Anunțuri