Photoshop, here i come!

Acum ceva timp o prietena mi-a cerut ajutorul cu o poza in care vroia cateva schimbari minore la ea. Cand am acceptat sa o ajut am realizat ca nu am mai folosit Photoshop de aproape 2 ani, 2 ANI! Stiu, e ciudat. E ciudat ca am renunat la Photoshop atunci cand incepeam sa o duc mai bine, e ciudat ca atunci cand aveam idei multe am renuntat sa le arat lumii.

Recunosc, cand am intrat pe Photoshop si am inceput sa lucrez la poza trimisa de acea prietena am observat ca am uitat multe lucruri, mai ales ca interfata oferita de CS 5.5 la programe e destul de schimbata. De nervi, am decis sa ma reapuc de cateva tutoriale pentru a prinde din nou „dexteritatea” cu care lucram odata. Am de gand sa revin cu o lucrare pe care vroiam sa o realizez de ceva vreme, dar pana atunci raman la tutoriale.

2 thoughts on “Photoshop, here i come!

Lasă un răspuns

