Hello world!

Andrei, ma numesc Andrei, dar sunt sigur ca acest detaliu este destul de evident. Unii probabil ma stiu de pe fostul blog la care am renuntat treptat din cauza timpului pe care nu-l mai detineam pentru asa ceva. Dar acum pot spune ca in sfarsit am timp de blogging. Recunosc ca intr-o saptamana intru in sesiune, dar asta nu ma impiedica sa incep sa lucrez la blog de pe acum.

Timp de un an am tot vrut sa scriu, sa socializez si sa citesc bloguri, dar nu am putut din cauza timpului disponibil. Daca vrei sa faci ceva bun in blogging trebuie sa iti dedici destul de mult timp si asta zilnic. Cativa prieteni mi-au sugerat sa fac un blog de nisa, dar acest gen de blog necesita si mai mult timp pentru o documentatie mai detaliata.

Despre ce veti citi pe blog? Review la filme si jocuri, IT, chestii virale si nu in ultimul rand o particica de jurnal. Daca articolele vor fi interesante sau nu voi veti decide.

Pana la urmatorul articol ma inchin in fata primilor cititori ai blogului.

2 thoughts on “Hello world!

Lasă un răspuns

